Amennyiben .hu domain tulajdonosi adatai változnak, akkor a következő dokumentumokra lesz szükség:
- Hitelesen aláírt domain igénylőlap az új tulajdonostól.
- Az új tulajdonostól magánszemély esetén nyilatkozat a személyi igazolványa hitelességéről, cég esetén: cégkivonat, aláírási címpéldány.
- Lemondó nyilatkozat, melyben a régi tulajdonos lemond az új tulajdonos javára.
A domain igénylőlapot cég esetén mindenképp az aláírásra jogosult személynek kell aláírnia.
Önkormányzat esetén a domain igénylőlapon a körpecsét szükséges, és a polgármester aláírása, más nem.
Egyéni vállalkozók esetén vagy vállalkozói igazolvány másolata, vagy az okmányiroda által kiadott egyéni vállalkozói igazolás.
Egyéb szervezetek pl: alapítványok esetén a domain igénylőlap mellé alapító okirat, és ha van, aláírási minta.
Ha időközben a régi tulajdonos (de csak cég esetén) felszámolás alatt van, akkor a felszámoló biztosnak kell a lemondó nyilatkozatot aláírnia.
Ha a cég már teljesen megszűnt, akkor a tulajdonos módosítás nem kivitelezhető, ilyen esetekben a domain adminisztrációs személyének kell kérnie a domain azonnali törlését.
A fentiek érvényesek a domain átkéréssel egybekötött tulajdonos módosításánál. Azonban itt külön tulajdonosi adat módosítási díj fizetése nem szükséges.
A domain módosítás 1-2 munkanapot vesz igénybe a papírok megküldése, és a domain technikai ellenőrzésének átmenése után.